Thursday, August 15, 2013

ہم کیسے تمام انسانوں کی اہم مشکلات کو ختم کرسکتے ہیں؟

 ہم دنیا میں ہمیشہ کیلئے امن قائم نہیں کرسکتے،ہم ہمیشہ کیلئے بم بلاسٹ نہیں روک سکتے،ہم ہمیشہ کیلئے جنگیں اور ایٹمی جنگوں کو نہیں روک سکتے،ہم ہمیشہ کیلئے غربت ختم نہیں کرسکتے،ہم ہمیشہ کیلئے جہالت ختم نہیں کرسکتے اور ہم دنیا کے تمام انسانوں کی اہم مشکلات کوختم نہیں کرسکتے یہاں تک کہ ہم ہمیشہ کیلئے تمام انسانوں کیلئے ایک سچے مذہب کو غالب کردیں اور باقی تمام نامکمل، منسوخ یا باطل مذاہب کو ختم کردیں کیونکہ ایک ہی وقت میں کئی مذاہب کی موجودگی کی وجہ سے ہی دنیا میں جنگیں، غربت،جہالت اور انسانوں کی تباہی وغیر ہ ہورہی ہیں۔

تمام مذاہب کو ٹیسٹ کرنے کیلئے ہم انسانوں کو چاہئے کہ تمام مذاہب کے تمام پیروکاروں کو دعوت دیکر ان سے مطالبہ کیا جائے کہ دنیا کے میڈیا کے سامنے ایک بڑے میدان میں اپنے جسم پر بغیر کیمیکل استعمال کئے جلتی ہوئی آگ میں داخل ہوں۔جس مذہب کے پیروکار آگ میں جلنے سے محفوظ ہوں گے یہ اس مذہب کا خالق کائنات کے نزدیک سچا ہونے پر سو فیصدثبوت ہوگا اور جن مذاہب کے پیروکارآگ میں سلامت نہیں رہیں گے یہ ان تمام مذہب کے نامکمل، منسوخ یا باطل ہونے پر سو فیصد ثبوت ہوگا۔یہ ایک آسان ترین طریقہ ہے ایک سچے مذہب کو منتخب کرنے،تمام مذاہب کوٹیسٹ کرنے، تمام نامکمل، منسوخ یا باطل مذاہب کو ختم کرنے،دنیا کے مذکورہ مسائل حل کرنے اور اس دنیا کو جنت نما بنانے کیلئے۔

میں یقین دلاتا ہوں کہ دین اسلام کے سچے پیروکار ہی آگ میں جاکر اللہ کے حکم پر جلنے سے محفوظ رہ سکیں گے جیسا کہ کروڑوں کی تعداد میں سچے مسلمانوں کی لاشیں زمین کے اندرصدیوں اور سالوں سے بغیر کیمیکل استعمال ہوئے تروتازہ حالت میں محفوظ ہیں۔ میں اس بات پر بھی یقین دلاتا ہوں کہ تمام مذاہب کے پیروکار بغیر کیمیکل استعمال کئے آگ میں داخل نہیں ہوں گے اور بالفرض اگر وہ داخل ہوبھی گئے تو آگ میں جل جائیں گے کیونکہ خالق کائنات یعنی اللہ تعالیٰ ان سب سے خوش نہیں ہے۔

اس لئے میں ان تمام انسانوں(مسلم یا غیر مسلم) سے گزارش کرتا ہوں جو ہمارے دئیے گئے مذکورہ حل سے اتفاق کرتے ہیں کہ ہمارا ساتھ دیں اور ہمیں پاکستان کے شہر کراچی میں ایک بڑا میدان اور کئی ہزار ٹن لکڑیاں اور سامان وغیرہ کا انتظام کروائیں تاکہ ہم تمام مذاہب کو ٹیسٹ کرنے کا پروگرام منعقد کرواسکیں۔

مزید تفصیلات کیلئے برائے مہربانی ہماری ویب سائٹ  کا مطالعہ کیجئے۔

دیوبندی, بریلوی, اہلحدیث صحیح اسلامی جماعتیں ہیں

بسم اللہ الرحمن الرحیم میرا دعوی ہے کہ دیوبندی, بریلوی, اہلحدیث یہ صحیح اسلامی جماعتیں ہیں اور ان کے عقائد بالکل درست ہے. اس پر نیچر (nature...