Tuesday, December 19, 2023

اسرائیل اور فلسطین کے درمیان ایک ماہ کے اندر الله کے حکم سے جنگ بندی کیسے ہو یا اسرائیل کیسے شکست تسلیم کرے؟

بسم اللہ الرحمن الرحیم

اسرائیل اور فلسطین کے درمیان ایک ماہ کے اندر الله کے حکم سے جنگ بندی کیسے ہو یا اسرائیل کیسے شکست تسلیم کرے؟

میں اللہ کو حاضر و ناظر جان کر یہ بات کرنے جا رہا ہوں تاکہ کسی کو بھی میری باتوں پر یقین ہو جائے اور معصوم انسانوں کے قتل عام کو رکوانے کے لئے میری باتوں پر عمل کرے :

میرا تجربہ ہے کہ اللہ کے راستہ میں غریبوں پر خرچ کرکے جب دعا کرتا ہوں تو اللہ تعالی میری دعا قبول کرتا ہے۔

اس لئے امت مسلمہ سے گزارش کرتا ہوں کہ وہ صرف  دس لاکھ روپے پاکستانی یا اس کے مساوی غیر ملکی کرنسی اس بینک میں بطور ہدیہ محض رضاء الہی کے خاطر یا بطور قرض جمع کردے سہولت ہونے پر واپس کردی جائےگی.

 آپ کا ایک اسلامی بھائی عالمی روحانی ڈاکٹر مولانا ابرار عالم پاکستانی۔ 

واٹس ایپ نمبر:

0092 333 21 00 668

0092 311 66 22 218

0092 318 21 02 488

بینک پتہ:

Asaan current Account pk411121903651005902 

1438-Journalist society Branch karachi Abul Hasan Isphani Road karachi pakistan.

دیوبندی, بریلوی, اہلحدیث صحیح اسلامی جماعتیں ہیں

بسم اللہ الرحمن الرحیم میرا دعوی ہے کہ دیوبندی, بریلوی, اہلحدیث یہ صحیح اسلامی جماعتیں ہیں اور ان کے عقائد بالکل درست ہے. اس پر نیچر (nature...