Friday, December 29, 2023

دیوبندی, بریلوی, اہلحدیث صحیح اسلامی جماعتیں ہیں

بسم اللہ الرحمن الرحیم

میرا دعوی ہے کہ

دیوبندی, بریلوی, اہلحدیث یہ صحیح اسلامی جماعتیں ہیں اور ان کے عقائد بالکل درست ہے. اس پر نیچر (nature ) اور فطرت سے سو فیصد پکی دلیل یہ ہے کہ ان میں سے نیک مسلمانوں کی لاشوں کو قبر کی مٹی اور کیڑے مکوڑے نہیں کھاتے. لاشوں کو بوسیدہ ہونے سے بچانے والا صرف اللہ تعالی کی ذات ہے. اگر ان کے عقائد مشرکانہ ہوتے یا یہ لوگ دائرہ اسلام سے خارج ہوتے تو ان میں سے نیک مسلمانوں کی لاشیں قبر میں یا زمین پر بوسیدہ ہونے سے محفوظ نہیں رہ پاتیں. 

کسی بھی مشرک اور کافر کی لاش کو اللہ پاک محفوظ نہیں رکھتا سوائے فرعون کے کہ اللہ نے سورہ یونس آیت نمبر 92 میں بتادیا کہ اس کی لاش کو عبرت کے طور محفوظ رکھا ہے. باقی کسی کافر یا مشرک کی لاش محفوظ نہیں رہتی اور نہ ہی رہ سکتی ہے. 

لہذا عوام میری دلیل کو سمجھیں اور ان جیسے بے بصیرت لوگوں کی باتوں میں آکر ان جماعتوں سے بد ظن بہ ہوں یہ الگ بات ہے کہ ان جماعتوں میں بھی کچھ غلطیاں ہیں مگر یہ لوگ کافر و مشرک نہیں ہیں. 

ہم نیچر یعنی مٹی اور ہوا کے برتاؤ سےتمام اسلامی فرقوں اورکفر واسلام کی صحت وسچائی کافیصلہ کرتے ہیں:  

لہذا جن کی لاشوں کو قبر کی مٹی اور کیڑے مکوڑے نہ کھائیں یا جن کی لاشیں زمین پر ایک ہفتہ میں بدبودار نہ ہوں ان اسلامی فرقوں کے عقائد و اعمال صحیح اور باقی فرقوں کے عقائد و اعمال باطل یا نا مکمل ہیں. 

آخری نبی حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کو نہ ماننے والوں جیسے منکرین خدا, ہندو, یہودی, عیسائی, سکھ, بدہسٹ, جینی اور قادیانی وغیرہ کے عقائد و اعمال باطل یا نا مکمل ہیں کیوں کہ ان سب کی لاشیں قبر کے اندر بوسیدہ ہو جاتیں یا زمین پر ایک ہفتہ کے اندر ہی بدبو دار ہوجاتی ہیں. 

جنکو میری باتیں سمجھ آتی ہیں وہ میرا جانی, مالی اور اخلاقی مدد کریں تاکہ دنیا میں صرف صحیح اسلامی فرقہ باقی رہے اور باقی کفریہ فرقے و ادیان و مذاہب خود بخود ختم ہوجائیں. 

عالمی روحانی ڈاکٹر و چئرمین مذہبی اقوام متحدہ

مولانا ابرار عالم کراچی پاکستان 

واٹس ایپ نمبر:

0092 333 21 00 668

0092 345 22 15 476

0092 311 66 22 218

0092 318 21 02 489

www.righfulreligion.com

دیوبندی, بریلوی, اہلحدیث صحیح اسلامی جماعتیں ہیں

بسم اللہ الرحمن الرحیم میرا دعوی ہے کہ دیوبندی, بریلوی, اہلحدیث یہ صحیح اسلامی جماعتیں ہیں اور ان کے عقائد بالکل درست ہے. اس پر نیچر (nature...